Display Adverteren
Informatie promoten
Bereik van Display Ads
Hoe werkt Display Ads
De voordelen van Display Ads
Informatie promoten bij je doelgroep
Bij deze vorm van adverteren worden er banners of advertenties ingezet om een product, dienst of een bepaalde boodschap te communiceren naar je doelgroep. Deze banners zijn in het digitale landschap erg vanzelfsprekend geworden. Een top kanaal waardoor je informatie kan promoten bij je doelgroep, die eerder nog niet van jou heeft gehoord.
Display adverteren
Bereik van Display advertenties
De banners zorgen voor naamsbekendheid van jouw bedrijf en het toepassen hiervan kan het best vanaf een vroeg stadium. De banners leveren vaak hoge conversies op en je bereikt gedeeltes van je doelgroep die eerder onbereikbaar waren. Ze kunnen worden gezien als touch-point over de volledige online klantreis
Touch-point
Hoe werkt Display Adverteren
Bij onder andere Google Ads is het mogelijk om ruimte in te kopen voor display advertenties. Deze zorgt ervoor dat er op diverse websites beschikbaar wordt gesteld om de banner te tonen. Deze worden via een real-time veiling in een split-second verkocht.
Remarketing valt ook onder de mogelijkheden bij het invoeren van de bannerstrategie. Bij het toepassen hiervan krijgt de doelgroep die eens op de banner heeft geklikt een unieke boodschap mee. Deze boodschap in de vorm van een code, zorgt ervoor dat de potentiële koper wordt gevolgd en vaker de banner krijgt te zien.
Display Advertising
Voordelen
Display Advertenties
- Verhogen naamsbekendheid
- Bereiken van de juiste doelgroep, met de juiste boodschap
- Websitebezoekers zijn relevanter
- Leadgeneratie neemt enorm toe