Display Adverteren

Informatie promoten

Bereik van Display Ads

Hoe werkt Display Ads

De voordelen van Display Ads

Informatie promoten bij je doelgroep

Bij deze vorm van adverteren worden er banners of advertenties ingezet om een product, dienst of een bepaalde boodschap te communiceren naar je doelgroep. Deze banners zijn in het digitale landschap erg vanzelfsprekend geworden. Een top kanaal waardoor je informatie kan promoten bij je doelgroep, die eerder nog niet van jou heeft gehoord.

Display adverteren

Display adverteren

Bereik van Display advertenties

De banners zorgen voor naamsbekendheid van jouw bedrijf en het toepassen hiervan kan het best vanaf een vroeg stadium. De banners leveren vaak hoge conversies op en je bereikt gedeeltes van je doelgroep die eerder onbereikbaar waren. Ze kunnen worden gezien als touch-point over de volledige online klantreis

Touch-point

Hoe werkt Display Adverteren

Bij onder andere Google Ads is het mogelijk om ruimte in te kopen voor display advertenties. Deze zorgt ervoor dat er op diverse websites beschikbaar wordt gesteld om de banner te tonen. Deze worden via een real-time veiling in een split-second verkocht.

 Remarketing valt ook onder de mogelijkheden bij het invoeren van de bannerstrategie. Bij het toepassen hiervan krijgt de doelgroep die eens op de banner heeft geklikt een unieke boodschap mee. Deze boodschap in de vorm van een code, zorgt ervoor dat de potentiële koper wordt gevolgd en vaker de banner krijgt te zien.

Display Advertising

Voordelen

Display Advertenties

  • Verhogen naamsbekendheid
  • Bereiken van de juiste doelgroep, met de juiste boodschap
  • Websitebezoekers zijn relevanter
  • Leadgeneratie neemt enorm toe