E-mailmarketing

Kansen

Wat houdt E-mailmarketing in?

Kracht van E-mailmarketing

De voordelen van E-mailmarketing

Dit medium biedt oneindig veel kansen

Dit medium biedt oneindig veel kansen, maar vaak onderschatten bedrijven de kracht ervan. E-mailmarketing is één ontzettend belangrijke pijler in de gehele marketingstrategie. Vaak worden er enkel nieuwsbrieven verstuurd, zonder dat er wordt gekeken naar de uitkomsten van deze mails. Ook worden er te weinig vervolgmails verstuurd.

E-mailmarketing

E-mail marketing

Wat houdt

E-mailmarketing in?

Het gericht bereiken van jouw doelgroep maakt dit medium enorm krachtig. Het is een vrij eenvoudige manier die persoonlijk contact mogelijk maakt. Personalisatie en segmentatie zijn de kracht van e-mail marketing. Of het gaat om bestaande of nieuwe klanten is verder niet relevant. De ROI, Return on Investment, is bij e-mailmarketing ontzettend hoog. Dit komt voornamelijk, omdat mensen zich vaak alleen inschrijven als zij zich verbonden voelen met jouw bedrijf/merk.

Return on Investment

Kracht van E-mailmarketing

Complete strategieën worden bepaald op basis van de ROI, Return on Investment. Dat geldt ook voor e-mailmarketing en deze wordt gezien als koning van de marketingkanalen. Dit komt voornamelijk door de immens hoge ROI

E-mailmarketing

Voordelen

E-mailmarketing

  • Resultaten zijn goed meetbaar
  • Goed persoonlijk contact
  • Zéér rendabel
  • Versterk de band met jouw klanten