SEO en copywriting training

Voor wie

Resultaat

Kenmerken

Programma

Data

Contact en Advies

SEO leren en SEO toepassen

SEO staat voor “Zoekmachine optimalisatie “. Met andere woorden, hoger komen in de zoekresultaten van Google d.m.v. zoekwoorden. Topposities in de organische zoekresultaten van Google zorgen voor meer verkeer naar je website of webshop en dus een hogere omzet. Dit kan je bereiken door het effectief toepassen van SEO en copywriting.

Door middel van een uitgebreid zoekwoorden onderzoek kom jij er tijdens deze driedaagse training achter welke zoekwoorden jouw website moet bevatten om hoger te kunnen ranken in de organische zoekresultaten. De training is verdeeld over 3 dagen. Tijdens de eerste training worden verschillende SEO-technieken en tools behandeld. De tweede training staat volledig in het teken van optimalisatie van techniek en content. De training wordt afgerond met het schrijven van SEO teksten voor jouw website.

8,6 beoordeling

600+ deelnemers

Voor wie

Ben jij werkzaam als marketing- of communicatieprofessional en wil je jouw kennis op het gebied van online marketing bijschaven? Of ben je een zelfstandig ondernemer en wil jij door middel van SEO en copywriting ervoor zorgen dat jouw website een toppositie behaald in de zoekresultaten van Google? Dan is de training SEO en copywriting geschikt voor jou.

Resultaat

  • Je kan SEO zo effectief mogelijk toepassen
  • Je weet welke zoekwoorden jouw website moet bevatten door een gedegen zoekwoorden onderzoek te maken
  • Je kan linkbuilding toepassen
  • Je kan een bestaande website optimaliseren met de nieuwe tools die je geleerd hebt.
  • Je weet hoe jouw doelgroep zoekt en je kan dit verwerken in je SEO

Eerstvolgende training

Donderdag 23 september, 07 en 21 oktober 2021

d'n Office, Uden

Z

Totaal 1489,61 (excl. BTW) voor drie trainingsdagen

l

Inclusief studiemateriaal

Inclusief drinken en heerlijke Brabantse lunch

Locatie Uden (N.Br)

Certificaat van deelname

Programma

Dag 1. SEO-technieken en -tools

  • Wat is SEO?
  • Werking van zoekmachines
  • Hulpmiddelen voor ontwikkelaars
  • Webtechniek
  • Doelgroepkenmerken in relatie tot internet zoekgedrag
  • Webstructuur/ zoekwoordenstructuur

Dag 2. Optimalisatie van techniek en content

  • SEO-technieken
  • HTTPS
  • Crawlbaarheid
  • Domain authority/ page authority
  • Websnelheid
  • Veel voorkomende problemen
  • Mobielvriendelijkheid
  • Linkbuiling/ linkbaiting
  • Social media

Dag 3. SEO Copywriting

  • Titel/ meta description
  • Afbeeldingen en video
  • Rich content
  • Schrijven homepage
  • Schrijven SEO-landingspagina
  • Call tot action
  • Nudging
  • User experience
  • CRO

Data

Do. 23 sept, 7 en 21 okt 2021

Tijd: 09:30 – 16:30 uur

d'n Office, Uden

Contact en Advies

Rob van Berkel

Trainer|Spreker|Adviseur